Ungdomskvällar

Ungdomskvällarna i Dickursby kyrka har kommit igång!

Ungdomskvällarna är till för alla ungdomar i högstadie-gymnasieåldern och äldre ungdomar och unga vuxna. Ungdomskvällarna är en trygg plats för ett möte med församlingens anställda och övriga ungdomar. Programmet är fritt och man får komma och gå när man vill. Det finns möjlighet för spel och servering.

Vi siktar även på att ordna Ungdomsmässor 2 gånger per termin i samband med ungdomskvällen.

Ungdomskvällar följande onsdagar under våren 2022 i utrymme "Kärlek" på andra vångingen:

6.4

13.4

11.5

Ungdomskvällar ordnas i Dickursby kyrka på onsdagar kl.18-20 under skolåret.

Vid frågor: Du kan alltid vara i kontakt med ungdomsprästen Sini Aschan 050 566 8112 som ansvarar för ungdomskvällarna.

Boka gärna en träff för enskillt samtal om du behöver diskutera. Vi i församlingen finns till för dej!

Ungdomskvällar på Helsinggård - HG

Ungdomskvällar på Helsinggård varje fredag kl. 13-22

Lågstadiet kl 13-17.30

Högstadiet kl 18-22

(Konungsvägen 2, 01300 Vanda)

Folkhälsan, Vanda svenska församling, Dickursby ungdomsförening och Norr om stan r.f. ordnar kvällar för ungdomar. Här kan du spela pingis, brädspel och umgås.

Tag kontakt

Ungdomspastor