Vantaankosken seurakunta

Hauska tavata!

Seurakunta näyttää siltä, millaisia ihmisiä siihen kuuluu. Hienoa, että tuot oman lisäsi moniääniseen joukkoon. Vantaankosken seurakunta koostuu 27 000 länsivantaalaisesta.

Seurakunta on läsnä tapahtumissa, verkossa ja somessa. Voit ottaa yhteyttä suoraan työntekijöihin tai seurata meitä ja keskustella eri kanavissa: FacebookLinkki avautuu uudessa välilehdessä, InstagramLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja TwitterLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Me uskomme Jumalaan ja elämään. Kaikissa elämän vaiheissa Jumala kantaa, näemme sitä itse tai emme. Sillä matkalla olemme mukanasi, jos meitä tarvitset.

Yhteisvastuukeräys auttaa nuoria - Lahjoita!

Asioi meillä

Kirkkoherranvirasto avoinnaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ma–pe klo 9–14, p. 09 8306 440.

Kaste- ja häävarauksetLinkki avautuu uudessa välilehdessä ma–pe klo 9–14 p. 09 8306 404

Hautajaisvaraukset ma–pe klo 9–15 p. 09 8306 220.

Virkatodistustilaukset suoraan Vantaan aluekeskusrekisteristä p. 09 8306 345.

Päivystävä pappi (keskustelut, sielunhoito) ma, ti, to, pe klo 11-13, p. 09 8306 419, vantaankosken.papit(at)evl.fi

Tervetuloa kirkkoihin!

► Jumalanpalvelukset verkossa ja kirkoissa löydät täältä

Ilmoittaudu koululaisten harrastekerhoihin!

Seuraava kerhojakso alkaa 11.3.

Yhteisvastuun yhteislenkki 22.3. - Hölkkää tai kävele

Pääsiäismyyjäiset - Easter Bazaar 23.3.

Konserttisarja Yhteisvastuukeräyksen hyväksi

Toinen konsertti 12.4.: Vantaan Naislaulajat ja Puhallinorkesteri Louhi: Kevättä rinnassa

Apua arkeen! - Keikka-apu

Tarvitsetko sinä tai läheisesi kertaluonteista apua pienissä kodin askareissa tai kaveria esim. asiointiin? Kotona asuminen sujuu, mutta jotkin asiat ovat hankalia tai ylivoimaisia? Keikka-avun vapaaehtoiset auttavat Länsi-Vantaalla yli 65-vuotiaita, kotonaan asuvia ikäihmisiä.

Seurakuntamatka Kilimanjaron rinteille 21.-30.9.

Seuraa Myyrmäen kirkon blogiaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kierrä muraalipyhiinvaellus MyyrmäessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Pysähdy kaupungin keskellä. Urbaani pyhiinvaellus pohjautuu Myyrmäen muraaleihin. Reitti CityNomadi-palvelussa verkossa tai älypuhelinsovelluksena. Kuvassa yksityiskohta yhdestä kohteesta, muraalin tekijä: Ceser/VCG-crew.

Virtatalolla pysäköinti muuttui

Pysäköintikiekot poistuivat käytöstä. Lue, miten pysäköinti toimii.

​​​Sota Ukrainassa - Apua tarvitaan yhä

Anna apua Ukrainaan: Lahjoita Kirkon Ulkomaanavun kauttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kaste - Ainutlaatuista turvaaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

YouTube-video