Korson seurakunta

Korson seurakunta on näkyvä osa alueensa ihmisten elämää. Kirkko keskellä kylää löytyy helposti. Seurakunnallamme on toimintaa kirkon lisäksi Mikkolan ja Nikinmäen seurakuntakodeissa. Yhteistyö alueen päiväkotien, koulujen ja järjestöjen kanssa on tiivistä ja hedelmällistä. Vapaaehtoistyöstä kiinnostuneelle seurakunnasta löytyy monia osallistumispolkuja. Tervetuloa seurakuntayhteyteen!

Lue lisää aktiivisesta osallistumisesta seurakuntalaisena »

Tilaa uutiskirje

Voit myös tilata seurakunna sähköisen uutiskirjeen. Saat ajantasaisempia tietoja sähköpostiisi kerran kuussa.

Aukioloaikoja ja yhteystietoja

Korson kirkko on auki yksityistä hiljentymistä  varten mato klo 912, ei arkipyhinä.

• Jumalanpalvelus sunnuntaisin klo 10

Kirkkoherranvirasto palvelee arkisin klo 914, p. 09 830 6550. Suljettu to 14.3.

Kasteen, häiden, ja tilojen varaukset

Sunnuntaisin Korson kirkossa toimitettaviin kasteisiin voit halutessasi kysyä kanttoria mukaan kastetilaisuuteen. Kysy asiasta varatessasi kastetilaisuutta.

Hautajaisten varaukset

Virkatodistustilaukset

Näistä numeroista saat apua

Puhu papille ma–pe klo 10–14, p. 09 830 6554. Keskusteluajan papin kanssa voi sopia päivystysnumerosta.

Pappi puhelimessa keskiviikkoisin 17–19. p. 09 830 6554.

Diakoniapäivystys  syyskuun alusta toukokuun loppuun   tiistaisin  klo 10–12  ja kesäkuun  alusta elokuun loppuun tiistaisin kllo 11-12 diakoniatoimistolla.

Kirkon vahtimestarit tavoittaa puhelinnumerosta 050 590 3496.

Poimintoja blogeista

YouTube-video