Hakunilan seurakunta

Hei, kiva kun tulit Hakunilan seurakunnan sivuille!
Olemme ilon ja toivon yhteisö itäisellä Vantaalla.

Päivystävä pappi ma–to klo 10–14 p. 09 830 6507 sekä paikan päällä Hakunilan kirkolla. Muina aikoina voi soittaa tai jättää viestin
pastori Harri Nurmiselle, p. 050 354 7648, harri.nurminen@evl.fi.

Diakoniatyöntekijän tavoitat puhelinnumerosta 050 573 6277 sekä sähköpostilla hakunilan.diakonia@evl.fi. ​​

Kirkkoherra Salla Poropudas on tavoitettavissa parhaiten sähköpostilla salla.poropudas@evl.fi, sekä puhelimitse 040 484 6918.

Kirkkoherranvirastossa palvellaan ma–to klo 9–14 paikan päällä Hakunilan kirkolla tai puhelimitse, p. 09 830 6500.
Huom! Kirkkoherranvirasto on suljettu 1.-5.4.
Voit myös lähettää sähköpostia hakunilan.seurakunta@evl.fi.
Myymme adresseja ja osanottokortteja diakoniatyön hyväksi.

Osta Kirkkoherran kahvia - nautit ja samalla autat
Hakunilan seurakunnan oma kahvi on jälleen täällä! Yhteisvastuun hyväksi myynnissä rekolalaisen Black Bean Roasteryn tummaa sekä keskipaahtoista kahvia. 200 g paketin hinta on 10 euroa, ja se menee lyhentämättömänä Yhteisvastuukeräykseen.

Kahvia voi ostaa Hakunilan kirkolta kirkkoherranvirastosta ma-to klo 9-14. Kahvi maksetaan noudettaessa käteisellä, kortilla tai MobilePaylla 98930.

Sunnuntaimessut klo 10 Länsimäen kirkossa sekä klo 12 Hakunilan kirkossa, jotka myös striimataan Facebook -sivuillamme ja ovat katsottavissa kaksi viikkoa.

Kasteen ja avioliittoon vihkimisen varaukset hoidetaan kirkkoherranvirastossa.

Hautajaisten varaukset tehdään Vantaan seurakuntien yhteisestä hautatoimistosta ma–pe klo 9–15, p. 09 830 6220.
Varauksen voi hoitaa myös kirkkoherranvirastossa.

Virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan Vantaan seurakuntien aluekeskusrekisteristä, ma-pe klo 9-12 p. 09 830 6345.

Seurakuntamme työntekijät ovat tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostilla täältä

Ukrainan sodan keskellä kodeistaan paenneita perheitä voit auttaa Kirkon Ulkomaanavun kautta täältä

Yhteisvastuukeräyksestä seurakunnassamme saat lisätietoa täältä. Voit tehdä lahjoituksen esim. MobilePaylla numeroon 10197

Siunausta päivääsi!

"Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi." (Jes. 41:10)

Piirretty kuva Hakunilan kirkosta violetilla taustalla.