Sångstund för alla

Sångstunderna fortsätter ons 17.1 kl. 18-19 i Dickursby kyrka. Välkommen med och må bra med din röst.

Vi börjar med avslappnande röstövningar och bekantar oss med röstens möjligheter. Du kan delta med låg tröskel. Vi sjunger i början enstämmigt tillsammans och det går också att önska sånger. Berätta om ni behöver barnpassning under sångstunden. Mera information av musikledare Heidi Åberg MuM, 040 4801088, heidi.aberg@evl.fi

ViAndakören - för dig 60+

För dig som tycker om att sjunga i kör, men även för dig som hittills bara sjungit i köket och duschen! Vi övar på onsdagar kl.12 på Helsinggård och har plats för flera nya sångare i vårt glada gäng! Ta kontakt med kantor Anders Ekberg.

Vivandi-kören

Vivandi övar på Bygård torsdagar kl. 16-18. Vi sjunger både profant och andlig, även också mer krävande, repertoar! Om det låter intressant, ta kontakt med kantor Anders Ekberg.

G-klav, noter

Tag kontakt