Musiklek

Vårens grupper inleds tisdagen 16.1 med familjecafé i Martinristi och fredagen 19.1.2024 i Dickursby, välkomna med! :)

I Dickursby kyrka, Stationsvägen 12a:

Varje fredag kl. 10 Musiklek för ca 3mån - 5 åringar med vuxen, utrymmet Kärlek, 2vån. Kyrkan är på kort avstånd från tågstationen och bil kan parkeras ex i Tikkuri p-hus. Vagnar fås med rymlig hiss till 2 våningen och kan stå utanför musiklekrummet. Efter musikleken kan vi umgås och leksakerna tas fram. Efter lekstunden finns det möjlighet till vegetarisk sopplunch på 1 våningen (4€/ familj). Musikleken är avgiftsfri.

Anmälningar till heidi.aberg@evl.fi, 040 4801088

I Martinristi, Mårtensdalsstigen 7:

Varannan tisdag kl. 10.00 Musiklek för ca 3mån -5 åringar med vuxen, start 16.1.2024 (udda veckor). Musikleken är en del av familjecafé med kaffe/te och tilltugg och lekhörna som ordnas varje tisdag kl. 10-11. Ingen anmälning.

Kom och trivas tillsammans, hjärtligt välkomna!

I församlingens musiklek sjunger vi kravlöst och har rytmik. Barnens åldersnivå tas i beaktande så gott som möjligt i blandade grupper. Barnet/babyn deltar tillsammans med föräldern eller ex med mor- eller farförälder. Programmet riktas till ca 1-3 åringar, babyn kan bra följa med. Äldre småbarn kan gärna ha en mjukis i famnen. Musikleken är ca 30min, vi kan umgås och leka efteråt. Musikleken är avgiftsfri.

Vårterminens sista grupper före sommaren är ti 21.5 och fre 24.5. Musikledare Heidi Åberg leder musikleken.

Vi strävar till trygg verksamhet med att

# Vi kommer bara friska till gruppen.

Musiklek